Дошкільний навчальний заклад



ясла-садок


П`ятниця, 16.11.2018, 10:48
Вітаю Вас, Гість

10 жовтня у ДНЗ «Ромашка» відбувся районний семінар-практикум «Використання авторської казки, як один із засобів екологічного виховання дітей» в якому взяли участь вихователі старших груп всіх дошкільних закладів району ( керівник Пархоменко О.М.)

   Подорожуючи до Дуба-Казкаря дітям на доріжці траплялися різні загадки, а саме:гілочки верби та плоди різних дерев.  Так, використовуючи ІКТ, діти пригадали вже знайому їм казку «Вербиченька» та закріпили знання про її цілющі властивості і що з неї виготовляють. На закріплення знань дітей про плоди дерев вихователь, Кравець В.Д., використала інтерактивну технологію «Карусель».

 

  І ось, нарешті, діти прийшли до Дуба-Казкаря, зображення якого було висвітлено на екрані.

   Дуб-Казкар «розповів» дітям одну із своїх казок під назвою «Цар лісу»(розповідь казки супроводжувалась показом ілюстрацій на екрані)по закінченню розповідання казки вихователь разом з дітьми провела бесіду по змісту казки під час якої уточнили знання дітей про те, чому дуба називали царем лісу, звідки пішла назва «жолудь» та яке значення в природі має дуб. Потім вихователь запропонувала дітям виготовити дуба різними способами. Для цього вихователь поділила дітей на підгрупи: одна підгрупа прикрашала листочками(штампами з паралону), крону дуба; друга підгрупа – розфарбовувала «мочалочками» частинки стовбура, а третя підгрупа ліпила із пластиліну жолуді. По закінченню роботи всі діти об’єднались біля крони дуба і склали великий красивий дуб.

   А щоб дуб приносив користь і мав цілющу силу, Валентина Дмитрівна, запропонувала дітям посадити жолуді і доглядати за ними, щоб потім висадити їх і зробити дубову алею у дитячому садку.

  По закінченню заняття, керівник семінару Пархоменко О.М., провела роботу з учасниками семінару. Вона зачитала доповідь про роль казки у екологічному виховання дошкільників та запропонувала слухачам  передати в малюнку своє уявлення на тему «З ким я себе порівнюю в природі», а потім проаналізувати чому саме такою рослиною вона себе уявляє. Ще одне завдання, яке запропонувала Олена Миколаївна це поділитися на підгрупи - одна підгрупа вихователів уявила себе річкою Вільшанкою, а інша підгрупа Планетою  і написати лист-звернення до людей на екологічну тематику.