Дошкільний навчальний заклад



ясла-садок


Середа, 23.05.2018, 11:37
Вітаю Вас, Гість

Харченко Лариса

Миколаївна




Освіта повна вища.

 Закінчила Бердянський державний педагогічний університет.

 Освітньо – кваліфікаційний рівень спеціаліст.

 Загальний стаж педагогічної діяльності  29 років.

 Стаж роботи практичним психологом 3 роки.

 Життєва позиція «Почни з себе»

Пріоритетний напрям роботи «Формування життєвих навичок через ігротерапію»

 Головні аспекти діяльності:

 ·    соціально – психологічна адаптація дошкільнят до навколишнього

і  внутрішнього світу;

 ·     індивідуально – психологічні особливості дітей та педагога, здатність до саморозвитку і самовираження.

 

Основні види діяльності психологічної служби дитячого закладу є:

 

·     діагностика – психологічне обстеження дітей, моніторинг змісту й умов індивідуального розвитку дітей, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;

 

·      корекція – здійснення психолого – медико – педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;

 

·      профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально – виховному процесі;

 

·      прогностика – розробка, апробація і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямів індивідуального розвитку дитини та складання на цій основі життєвих планів.

 

     В своїй роботі з педагогами використовую інноваційні методи рефлексійного характеру, до яких належать інтерактивні методи навчання: тренінги, інтерактивні різновиди лекцій: лекція-бесіда, лекція-дискусія, проблемні семінари-практикуми, ділові ігри, круглий стіл, майстер-клас.




Заняття-тренінг: «Психологічне самопочуття вихователя»

Семінар – практикум: «Психологічний клімат педагогічного колективу»